Hej, glasögon

Hej, Åsa här. 17, blondin, bor på landet. Konstant nästäppa, konstant huvudvärk, feber och hosta. Kul. Snart har jag sommarlov, en vecka kvar sen far jag till Sweden Rock, ni måste alla dö om jag inte är frisk tills dess. Synd att allt ska in innan fredag. Synd att det blåser ute, synd att det var pankakor till lunch, synd att mina ögon stöter bort mina linser. Hej glasögon. Tur att jag sovit hela dagen, tur att Mysjkin legat på min mage.


17 blondin söker man med oändliga
kunskaper inom ämnet kommunismen.
(Helst speciall inriktad på folkmord.)
Gillar mysiga hemma kvällar och
skogspromenader. Endast seriösa svar.
Ps. gärna underkuvad



Kommentarer
Postat av: SANDRA

svar till: 17 blondin.
jag är den du söker.
kåt, kurvig, mördare, skogsarbetare.
vi kan träffas i smyg bakom min vedbod.
jag har allt du letar efter.
man 54 - i sin bästa ålser.
ps. jag bär också glasögon

2008-05-26 @ 19:42:21
URL: http://svb.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0