Fool, fool

Love can be seen as the answer, but nobody bleeds for the dancer


Jofan, allt är fint, alldeles lagom så där. Du vet, lagoma vårkänslor, lagom lat, lagom glad, lagom vacker och lagom smart. Det skulle vara den där halsen då då, men man ska ju inte klaga i onödan och jag har ju halstabletter. Miljontals, i fickan.

Och vädret är ju fint, jag äter frukost på bron när vädret är fint, visste du det? Nähänä, det är så mycket du inte vet du. Och jag är inte klok - fast på ett bra sätt. Visste du det? Nu vet du.

Vad jag har gjort idag? Tjaa, en massa saker. Varit på bogrundet par example* och bakat en tårta till mamma, det är ju ändå morsdag. Skrivit lite på min uppsats också.

Jag känner att det är någon som tar min uppmärksamhet just nu och jag kan inte ens skrika för att få stopp på det. Halsfan, vettu Kanske om jag kastar i mig en miljon tabletter? Oj det här börjar bli obehagligt.
Bäst att ändra taktik och göra praktik hos hon som vet allt, det är oraklet.


* mina språkkunskaper är oändliga 


Fool, fool you've got to bleed for the dancer

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0