Det mesta är helt enkelt bra

Idag har jag sett på dansesteterna föreställning. Den var bra,och Kalle var bra och dansen Kalle var med i var väldigt bra (nanas förtjänst antar jag :)) .Viktoria var också bra naturligtvis, och Emma, kärlek till henne. De andra var säkert också bra även om jag inte känner dem. Låter som det mesta var bra eller hur?

Efter föreställningen fick jag känna på Kalles tuppkam (Ja, han hade tuppkam :D) så nu kan jag dö lycklig, sen gick Maria och jag och fikade och sen kom vi på den dumma idén att fara och styrketräna så nu kommer jag att ha galen träningsvärk i morgon. Jag är duktig :)

Det är en massa folk i mitt hus och alla kräver de att jag ska se på film med dem, så adjö


Hjälp vi ska se på Dracula

Kommentarer
Postat av: Modin

Jag tar all ära för den dumma idén att styrketräna [:

2008-05-17 @ 20:42:29
URL: http://bouya.blogg.se
Postat av: Åsa

Du är bra :)

2008-05-18 @ 00:41:17
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0