Världens bästa skidåkerska -Update

Vad less jag blir. Jag vill genast tillbaka till snön! För övrigt har jag aldrig haft sex i en rosa luftballong. Puuh, nu har jag fått ur mig det också.

I alla fall ikväll ska jag besöka min gamla, numera 18-åriga, vän Maria. I morgon har Fritjof lovat att komma på besök, då ska vi leka med mina nya coola leksaker.

Världens Bästa Skidåkerksa - Update

Världens bästa skidåkerska har bestämt sig för att ett Sm utan henne vore ett mycket dåligt och ofullständigt Sm. Därför mina damer och herrar har hon bestämt sig för att fara till Falun på tisdag. Detta trots att hon är världens mest otränade människa genom alla tider. Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Och det bästa är naturligtvis att vinna hela skiten, vilket jag faktikst har en mycket stor chans att göra.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0