telefonkiosk

Vad less jag blir! Här hade jag skrivit ett jättefint inlägg om min kärlek till pojken på Strandvägen 60 F också försvinner alltihop. Jag blir så less. Nu kommer ni aldrig att få veta det. Hur känns det?

Idag är det påskafton, jag har inte fått något påskägg istället har alla fått ett jättestort påskägg att dela på. Vilken traditionsbrytning :(

I morse åkte jag skidor med min far, han åkte jättefort och jag åkte lite mindre jättefort. Men det gjorde ingenting, jag svär på att han älskar att stanna och vänta på mig.

Jag hörde precis min bror skratta i rummet bredvid, hur kan han skratta när Jesus är död!? Är det inte meningen att vi även idag ska sörja ? Jag vet inte säkert men jag vågar inte ta några risker. Igår gick jag nämligen i mot gudsbud och försökte göra någonting annat än att sörja. Det gick inte så jävla bra kan jag tala om. Läs mer om det här . NU ska jag gå och be eller något lika fromt.

"Slipknots nästa platta är tänkt att ges ut i augusti Percussionisten Shawn "Clown" Crahan meddelar att bandmedlemmarna mår bra och inte hatar varandra, en skillnad som kommer att höras på det nya albumet"

Hur rätt är inte detta citat?

Kommentarer
Postat av: Frida

Strandvägen 60F

2008-03-25 @ 15:50:30
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0