Leif-Allan & den där himla gåsen!

Oj oj oj. Jag är så duktig ! Min samhällsuppsats är näsan klar :) Beröm mig!


Min lillebror,14 märker ord. 
"UMGÅS? Vadå UMgås. Äre nån himla gås som går runt och ummar eller!?" 


 Min yngsta bror har fått en råtta, Allan heter han. Fast jag kallar honom Leif-Allan för hur snyggt är inte det? Det låter precis som om en Talkshow ledare . Welcome to The Leif-Allan Show !

I alla fall, det lilla problemet med Leif-Allan är att han är den enda råttan i ett hus med 4 katter! Mamma säger att hon bara inte kunde säga nej, och pekar på att jag faktiskt fick en kanin när jag var liten. Snart ska jag presentera Leif-Allan och Mysjkin de kommer att älska varandra.

Kommentarer
Postat av: Frida

Leif-Allan och Kurt-hjalmar kommer bli fina vänner tror jag! ta hit han nån dag!

2008-04-10 @ 10:20:04
URL: http://fridakaellberg.blogg.se
Postat av: Åsa

Vad säger Absolut du har väl fest snart? Då kommer vi! ;D

2008-04-10 @ 11:17:13
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0