Watcha trying to do?

Jag sitter här och försöker undvika att bli deprimerad, det är svårt.


Nyss har jag lekt grillmästare med mina tre äldsta syskon. Syster och jag var och handlade köttet förut och ja lite annat med..

"Åh kolla det är extrapris på godis!"
"Då mååste vi köpa lite"
"Ja förfan"

Det råkade bli ett kilo... Förlåt paps

Snart kommer Maria hit, det var indirekt Torsten som bjöd henne, jag sa att jag inte tänker släppa in henne utan aftonklänning. Så nu hoppas jag verkligen att hon satt på sig en...Karl aka Stålmannen ska också komma förbi. Jag tror att Torsten tänker tvinga oss alla att se på någon dålig film. Hjälp mig någon. :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kom till, Mormor, söta barn. Så kan vi spela kort ...

2008-06-27 @ 21:38:04
Postat av: Mormor

Kom till, Mormor, söta barn. Så kan vi spela kort ...

2008-06-27 @ 21:39:08

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0