Swedenrock - för att det är roligare med öronproppar...

Jag är tillbaka och jag vet att ni har saknat mig :)

Sweden rock är kärlek.

Jag har kommit på en del slogans till festivlalen, för sanningen är den att Fill your head with rock inte är jordens bästa slogan.

Här är mina förslag

Sweden rock - för att det är så mycket roligare att skratta med öronproppar i örornen

Sweden rock
- Vi har grekiska sexgudar (köp grillspett)

Sweden rock
- heta danskar och tyska grannar

Sweden rock -
Hårdrock och vattenkloset

Sweden rock
- kroppskontakt och svettiga hårdrockare

Sweden rock -
Kläder är inte vår grej

Sweden rock-
Varfan är Carola?

Sweden rock- Passivrökning, ja tack!




Jag träffade Joakim Cans* han sa att han är kär i mig** :)





*Alltså träffade och träffade... vi gick för bi varandra

** hmm, sa och sa ... Det var vad han menade!!

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0