Sanningen om rädisor

Oj vad jag verkligen borde gå och lägga mig nu. Det finns ingen som helst anledning till att sitta uppe. Jag upprepar ingen anledning. Msn funkar inte ens, så det är inte en människa som kräver min odelade uppmärksamhet. Det betyder tyvärr att ingen ger mig uppmärksamhet heller. Det är ju så att man bli deprimerad. Deprimerad blir jag. Nej nu måste jag gå och ta mig ett glas mjölk. Nattmjölk Egentligen skulle jag kunna skriva en massa vettiga saker här, men jag skulle precis lika gärna stoppa huvudet i en skål med ålar eller för den delen hoppa jämfota runt mitt hus och det gör jag ju inte heller.

Sanningen om rädisor: Rädisor är små rosa grönsaker som smakar som råa champinjoner som någon pepprat ordenligt. Så det så.

Äsch God natt

Kommentarer
Postat av: FRIDA

nej champinjoner är äckligare........ lovar

2008-07-01 @ 12:33:26
URL: http://fridakaellberg.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0