Go eat your heart out

Det är sommar men vädergudarna strejkar och ger oss bara regn. Gräset utanför fönstret är grönt och fullt av döda maskrosor. Pappa har målat den gamla bänken vit av någon anledning. Idag har jag städat mitt rum tillsammans med Avantasia.

Ibland skickar mina vänner rätt så mystiska sms

Hej :D Vad fint du har plockat ögonbrynen dina, Vad sysslar du med :D

Jag måste säga att jag blev lite förvirrad och ett tag trode jag att hon talade i koder. Jag har inte gjort någonting speciellt med ögonbrynen, och inte var hon inom synavstånd. Kanske var detta ett hemligt sätt att säga Möt mig vid macken om en kvart!  Det visade sig att hon faktiskt tyckte om mina ögonbryn. Det är den näst mest mystiska komplimangen ever - vinner gör naturligtvis, vilka fina nyckelben du har - Men jag tackar och tar emot.

Snart är det väl någon som upptäcker min utsökta lilltå också. :)

Nu ska jag måla en byrå och sen ska jag spöa Stålmannen i Bowling

Puss Adjö Hej Farväl

Kommentarer
Postat av: Pennie

Jag har också fått komplimanger för både nyckelben och ögonbryn! :S

2008-07-22 @ 22:08:57
URL: http://nolin.blogg.se/
Postat av: Pennie

Jag måste genast kommentera igen. När man ska skcika kommentaren så får man skriva in två ord som visas lite kryptiskt i en ruta (ni vet) men man kan också välja att lyssa. Detta var det mest fasansfulla jag gjort på länge! Hu, det låter skitläskigt! Så, bara det jag skulle tillägga.

2008-07-22 @ 22:10:56
URL: http://nolin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hahah alvarligt? va tufft:D Vad hände med fina ögon liksom? :O

2008-07-23 @ 20:59:23
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0