För trött meningsfulla inlägg

Hejsan goddag kära värld.

Trött är jag, det ska bli så skönt att sova :)

NU är fotbollsEM slut så jag kommer från och med i morgon att sluta upp med att vara en sportnörd och istället satsa på en mer neutral framtoning. Som om

I morse spottade jag mjölk i Kalles vardagsrum, det gör jag faktiskt alltid hos människor jag tycker om, helt planerat var det faktiskt! Jag har också hunnit med att leka mästerkock med Maria, och jag måste säga att maten blev rätt så fantastiskt god. Brabra. Fotboll blev det också, bra match och så :)

Imorgon ska jag bestiga skönviksbacken och sen jobba på teatern igen.

Sen blir det Schweiz, fint land har jag hört. Det blir syster och jag mot världen... Vandra i berg och grejer. Hurtigt värre.


Och tyst snälla

Natt nu

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0