Ädelosten Åsa skriver dåligt meningslösa saker

Åhnej. Listan var tvungen att avlivas. :( Den förtjänade inte livet helt enkelt, stackare.

Jag ser egentligen på fotboll - och få nu inte för er att jag är någon slags fotbollsnörd. Inte då. Torsten tvingar mig att titta ju!! :'(

Vi har fortfarande en julgardin uppe, det verkar ju dumt, vid första anblicken ja, men vi har en tanke med det. Såklart.

Jag är en ädelost om ni nu inte visste det . Fast än vet jag inte om jag smakar som en eller om det bara är i själen.

Det här är ett fullständigt meningslöst inlägg. Det gör inget :)

Sandra är i Grekland. Hej, Sandra, sola bra.

Idag åt jag en chokladglass till lunch och kyckling till middag. Jag har också tränat -duktigt som attan! - sett min lille mellanbror spela fotboll och spenderat tid hos Kalle.

I morgon blir det dåligt väder säger far. Han är metereolog* så han borde veta. Men egentligen så är han inte

meteorolog, han är spion. Han jobbar för svenska staten och spionerar på utlänska gubbar med mustach.

Nu ropar de på mig inne ifrån vardagsrummet, de tycker att jag är en dålig människa som inte ser på fotboll :( De vet nog inte att jag är ädel som en ädelost ...

Puss




*Jag tar faktiskt inget ansvar för stavningen.

Kommentarer
Postat av: Bergis

Men Åsa du kan väl fortfarande blunda hoppas jag... Om det är förskräckligt dåligt alltså. Btw när ska vi åka till grekland då? För jag bara undrar när du tänkt skaffa dig ett jobb så jag slipper betala för dig som tolk. xoxo

2008-06-23 @ 19:56:47
Postat av: Åsa

Jo blunda kan jag naturligtvis, men varför inte titta när man ändå är där liksom? ;) Åhh, jag förstår inte varför inte resebolaget låter mig åka gratis för :( Det vore det allra bästa. Vart skulle jag få jobb liskom? :/

2008-06-24 @ 11:37:58
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0