Mysjkin :D

Jag vill inte gå upp 10 i 6 i morgon. Men jag vill ha pengar så jag antar att vi får göra en kompromiss. Jag förstår inte varför Bogrundet inte bara vill ge mig pengar? :( Men jag ska inte klaga, jobb är bra och Kenneth är bra som har fixat det åt mig, dessutom är pengar bra.

Men någonting som inte är bra är bra är att jag mår illa av att äta. Jagmenar det kan faktiskt ses som ett problem. Dessutom har jag en svullen och kliande hals. Det är inte så kul men jag antar att värre saker kan ha inträffat. Jag skulle tillexempel ha kunnat tappat huvudet. Hur jobbigt vore inte det?

Någonting som till skillnad från sjukdomar är bra är att min älskade hårboll till man har kommit hem :) Han har dissat mig i två veckor så jag har hunnit bli alldeles orolig, men nu är han hemma och kan sova på min mage igen. Kanon

Nu ska Berg snart berätta för mig om någonting intressant som hände i Skåne, jag har hunnit bli lite nyfiken.

Åh gud, snart måste jag gå och lägga mig

God natt

Kommentarer
Postat av: MORMOR

LYCKA TILL MED JOBBET!

Vem är hårbollen?

En katt, Väl?

2008-07-20 @ 21:47:27
Postat av: Åsa

Hahah tack :) JO Mysjkin :)

2008-07-22 @ 18:43:57
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0