Mjölk

Hej

Man skulle kunna säga att jag har ont i ryggen, och i axlarna och i benen. Men man skulle kunna låta bli att nämna det och istället låtsas att jag är hemsk vältränad. Ja, så gör vi bestämt.

Det känns ganska bra nu, efter att jag fått ur mig allt mitt hat mot den satans jävla filmenHancock eeh Hancock alltså.
Jag ska nu vidare fokusera på saker jag hatar utöver Hancock.

Jag hatar

Mjölkpaketens baksidor.

JÄTTEMYCKET

Varför kan man inte använda denna utemordenliga plats, på vilken alla människor dagligen tittar, till någonting vettigare än: Älska smak, Älska mjukost, eller Om du var en ko skulle du älska oss. Som om, om jag vore en ko - må aldrig detta ske - så skulle jag avsky milko, och alla galna bönder som skulle väcka mig i ottan och stjäla min mjölk. MIN Mjölk. Skaffa er egen mjlök era blodsugare!

Eh

Ja vart jag ville komma var alltså till att man borde kunna skriva vettiga saker där. Som poesi, eller kanske propaganda. Vilken toppenidé, så lätt det vore att hjärntvätta folket. .. Om jag vore kung... Hahahaa. Nej.

Hmm egentligen borde vi återgå till den gamla hederliga mjölkflaskesystemet. Det skulle lösa många problem. Mina framtidsproblem till exempel... Mjölkman det är vad jag vill bli !

Nu måste jag avlägsna mig

Adiéu

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0