Senaste nytt i msn världen II

Ja här sitter jag och känner hur ni verkligen vill veta vad jag för msn konversationer om just nu.

I detta nu berättar jag för Lars att jag är hans far. Innan jag släppte den bomben pratade vi om köttkvarnen R-dödaren. Ni vet den som förgör alla R.

Samtidigt i ett annat msn fönster diskuterar Frida och jag det otroligt roliga fakum att hon har fårr Porr-virus. Jag vet bara tanken får en att skratta sig till döds. Porr visruset (vilket jag tror heter Peter Porrvrirus) skriver snuskiga saker till folk. Det mina damer och herrar är humor.

Idag har jag även varit duktigt och tränat intervaller Puss på mig som Frida skulle ha sagt.

Nu är det förfan natt.

Kommentarer
Postat av: Frida

så skulle jag sagt. precis. PORRPORR

2008-01-15 @ 21:20:35
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0