Muscle pump och en gigantisk vibrator

Idag var det första gången med nya gympagruppen.. Vet inte vad kursen heter men nog är det en fördjupningskurs alltid. Berg och jag läser den bara för att skolan vägrar ta hänsyn till oss när de planerar scheman. Vår gympa ligger på en omöjlig tid . Dumma skola. 


Jaja, så vi skulle till hälsostudion. Och jag fröken utan lokalsinne hade ingen aning vart man kliver av om man nu ska dit."Kliv bara av vid Timrå världshus." säger de som om det vore det självklaraste i världen. Ja, jag försökte i alla fall. Lyckades inge bra dock. Timrå E4 blev det för mig så jag fick vandra en bit. Men eftersom jag är så grymt speedad så hann jag ändå. 5 över 8 möter jag Berg utan för hälsostudion. Ingen är där. Feck.

Vi trodde att vi var felinformerade men gick ändå och bytte om. Berg i alla fall. Sånt trams håller inte jag på med. När vi är klara är folket i all fall där. Och vilket folk sen, bara 3 meters killar med feta muskler. Hhaha "Heej" typ.

Sen var det muscle pump ska ni veta med en grym samhälls trea som instruktör. Jag kände för de lättaste vikterna. Klarade mig alldeles perfekt måste jag säga. Instruktören höll dock inte riktigt med. Tsss, några gånger fick han ominstruera mig. Jaja, man kan väl förfan inte vara bäst på allt.

Efter det var det vanlig styrketräning, fast jag spinnade. Hahha heter det spann ? Hihi Nej alltså körde spinning. Berg hon hittade en helt underbar apparat i form av en gigantisk vibrator. Jag skojar inte! Man skulle stå på den och skaka och av detta skulle man få en naturligt snygg kropp. Den var mysig och vi funderade på att sno den.

Nu måste jag gå

Lev väl

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH. var kalle en av dom va:D jojojojo.

2008-01-29 @ 18:23:18
URL: http://fridakaellberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Jaaa visst är vibratjoffsen cool? xD Men man känner sig jätte äcklig för allt bara dallrar ;)

2008-02-02 @ 10:13:55
URL: http://sofiaab.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0