Fritjof Andersson

Jag kände mig så hedrad av det här att jag bara kände mig tvungen att svara med samma mynt.
Det här är varför vi umgås Fritjof!

Det är nämligen så att en liten töntig Frida med trosor på huvudet är allt jag vill ha! Att hon dessutom är en jävel på att dansa, och på att skriva sånger gör ju inte heller saken värre. Jagmenar Hallå där borta, vem ser inte att Bröstköttsklaffsaren Frida är perfekt !?  Hon har inte bara en finfin Nutte, hon har en hjärna som är slugare än man tror och ett yttre som få kan stå emot.

Jag menar alla behöver vi någon som förstår att det är helt normalt att hålla varandra i handen och sjunga Tillsammans i nedförsbackarna! Och förutom att hon är denna någon, så råkar hon ju vara världens bästa skidåkerska. Vad är då jag i jämförelse, en omotvierad blondin som vägrar ha skor på sig i skolan, som äger en "Buff" med amöbor på och som har en syster som inte ens läser Bamse!. Jag bara frågar. Nej allt jag begär är att få sola mig i din glans.  Förfan :)

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅHHHHHH!! :'DDDDD ;)

2008-01-23 @ 22:07:24
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0