BRÖSTKÖTTSKLAFFSARNA

Ja , så  var den avgjord, staffetten alltså. Bröstköttsklaffsarna vann inte, Bröstköttsklaffsarna om sist. Men jag är nöjd, faktiskt! Dagen blev fulländad redan vid starten, när lagen räknades upp. ...lag numer 77 Soffan och Ellen och hör och häpna lag numer 78 Bröstköttsklaffsarna. Oh ja! Oh ja.

Sen blev ju inte dagen sämre av att jag vann en vinkelslip. På utlottningen vann jag den. Ja, ja, ja en vinkelslip, tralalala en sån äger jag. Typ

Men någon av mina bröder har blivit arg på datorn och slagit sönder mellanslagstangenten . Nu måste man trycka superhårt. AAAAH Så nå mer text blire inte.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Egoina

believe it or not. det är kallt i skåne ;)

2008-01-08 @ 17:41:19
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0