Vilken helomvändning, Patrik!

Nu hatar Patrik mig igen, HerreJesus vilken helomvändning! Som straff har jag krymt Patriks ko (den under rubriken Nämen) Pilutta dig Patrik. !

Idag började jag dagen med över en timmes bussresa (vilket alltid är lika trevligt) för att sedan spela teater hela dagen. Jag spelar butler, vilket ni naturligvis undrade.

Jag är ganska bra på att spela butler, eller väldigt bra faktiskt. Och även om jag nu inte är det så kommer ingen att säga någonting eftersom att alla älskar mig där**. DIO är länken till all kärlek det säger jag bara. (Testa själv att tala om för alla att DIO är din gud, alla gamlingar kommer att avguda dig. Kom igen det är värt ett försök)

Igår var jag på bio* med Sandra och Lina. Efter bion sprang vi vår vana trogen genom stan. Mitt på gatan. Vad ska man annars göra efter ett biobesök liksom?. Sandra lärde mig dessutom att plural formen av bio är biosar. Tänk så lite man vet.


Jennie"Titta vad stora de här byxorna är!
Hon visar genom att dra i linningen
Åsa "Wohoo!"

Jag vet inte själv varför jag reagerade med att skrika ut min glädje. Kanske var det Jennies troskant, kanske är det bara så att jag inte kan kontrollera vad jag säger överhuvudtaget..

*Cloverfield vad var jag såg om ni nu mot all förmodan undrade. Den var rätt bra, en aning orealistisk kanske? Fast vad vet jag, jättespindlar kanske är väldigt vanliga i USA..

**Utläses på teatern

Kommentarer
Postat av: Patrik

Gangster! den ser ju tjock ut! Var har du fått för dig att jag hatar dig igen? Snälla söta kempes syster, kan du vara alltför generös och återställa min vackra ko?

2008-02-12 @ 12:08:59

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0