Underbart, fanatstisk, perfekt

Jamen vad bra, underbart rent ut sagt ! Fantastiskt. Jag har glömt min mattebok på Statoil. Kunde jag gjort någonting mer taktiskt? I morgon har jag nationelltprov.


Hur lyckas man glömma en mattebok på Statoil? Jag bara frågar! Men jag är nöjd, helnöjd verkligen. Kul,

"Ja, men va bra att matteboken inte igger i din bil. Men om du ursäktar så måste jag gå in i en djup deprission nu. Hejdå"
"Okej, jamen va fint. Hej"

Jag gillar det! Verkligen. Vad bra. Hoppas kassakillen har det skojigt med adragradsekvationerna. Wow vilken natt han kommer att få. Han och matteboken i ett hörn, liksom.

Men vad jag verkligen funderar på är varför han inte sa åt mig, ni vet någonting i stil med "Öh, hörre du tjejen. Du lämnade din mattebok i kassan!" Det hade jag uppskattat.

Jag går bara in i det här hörnet och gömmer mig


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0