Jag orkar inte skriva någonting, för jag är trött. På allting, dessutom är jag vis nog att inse att det inte blir bättre.
Snart ska jag baka chokladbollar, men först ska jag gömma mig själv och glömma allt jag någonsin lärt mig.

Igår var jag hemma hos Lina och käkade Tacos, vi överdrev matmängden en aning. Vi trodde helt enkelt att männen med smeknamnen skulle äta mera. Nu står vi här med 1 kg köttfärs.  

Jag är inne i en livskris just nu den artar sig på följande sätt:

- Allt plugg framkallar oerhörd ilska, och en stark vilja att förstöra saker
- Jag känner en oerhörd lust att dansa som en galning jämt och ständigt
- Jag kan inte hålla munnen stängd utan måste slänga ur mig konstigheter
- Människor i allmänhet irriterar mig
- Jag är förälskad i Herkules (Herkules finns inte, det är inte bra)
- Jag vill skrika (men vågar inte störa grannarna)
- Jag anser att allt borde kretsa kring mig
- Jag tror att min syster är en valross

Allt detta kan få mig att verka en aning, instabil.
Det är tur att min syster är en valross, annars skulle ingen älska mig

Au revoir

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0