Naturettorna och kärleken

Oj nu har jag hamnat här igen . Jaja, nu när jag ändå är här kan jag lika gärna berätta om fenomenet Naturettorna.

Vi känner dem alla som de irriterande människorna som skriver onödiga inlägg på first class, och att allt inte står rätt till i deras förvirrade huvuden har varit klart en längre tid. Det nya med dessa naturettor är att de nu plötsligt börjat förälska sig i varandra. Ingen vet riktigt varför men kärleken spirar verkligen inom den klassen, en måndag var de bara ihopparade två och två på ett mystiskt men ganska mysigt vis.

Det finns egentligen bara två rimliga förklaringar till detta

1. Det ovanligt varma vädret har fått de förvirrade ungdomarna att tro att våren redan är här.

2. Pelle* lät dem labba i hop kärleksdrycker på Kemin"Smaka gärna, den här Saltlösningen är helt ofarlig"

*Bör utläsas Herr Kemilärare


Kommentarer
Postat av: mallan!

hahahah jag hatar naturettorna!

2008-02-18 @ 17:19:28
URL: http://msen.blogg.se
Postat av: Åsa

Hahah helt rätt ;D

2008-02-18 @ 21:02:09
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0