Nämen?

Goddag! Patrik är snäll han håller i datorn åt mig för jag är så kort. Han håller i den med ena armen men nu börjar han få träningsvärk. SVAGA POJK ...NU börjar PAtrik så snart åker datorn upp på skåpet dit jag inte når. Men man vet aldrig för ha har viss..
Och nu fick hon inte kriva mer! Nu tog jag (den fula pojken patrik) min dator, och kännde plötslig en otrolig makt när jag insåg, jag kan skriva VADSOMHELST på Åsas blogg, och hon kan inte stoppa mig! Moahahahaaa

Först och främst skulle jag vilja försvara mig, jag är inte så svag som jag ser ut! Eller jo, men jag ser inte så svag ut! Jag har extrem träningsvärk i hela kroppen överallt hela tiden! Och min dator är så tung. Ooja!

Soo, what to do, what to do, what to do??
Ska jag ta mig tid att lära mig nåt? Nej, gud va onödigt. Jag kan i en detaljerad sammanfattnign beskriva mitt hat mot Kempes syster den äldre, men de skulle ju vara onödigt, eftersom jag hatar henne inte så förfärligt. De skulle ju vara slöseri på hat, på en så helt onödig person. Jag kan ju sitta här och vänta tills min fantasi kommer på något fantastiskt intressant att skriva om. De kan ju ta ett tag ja. Så jag tar och lägger in min favoritbild, och sen tror jag jag lämnar tillbaka bloggen till sin ägare

image112

Ooj va läcker den är! ;P

(Amagaad vad är de som är fel med texten?)

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0