Medelpad classic och Frida

Idag har världens bästa skidåkar åkt medelpad Classic.  2 mil har hon tagit sig igenom! Till sin hjälp hade hon Lina, allt blir så mycket roligare när man är två serrni :) Åsa och Lina är förmodligen världens bästa skidåkerskor, då de både höll sig på benen hela loppet* och klarade tidsgränsen (som i och för sig gick ut efter 6 timmar, men ändå. 6 timmar föresten, vem åker 2 mil på 6 timmar!? Lite skumt)

Ja,ja efter loppet bjöd Frida in sig till mitt hus - vilket hon fortfarande efter 10 års vänskap tror är ett barnhem, - och vi satte raskt igång med vår filminspelning, Expedition Vildko III, jag är riktigt nöjd med resultatet det måste jag säga. Sen spelade vi geni med min bror Torsten - vilket Frida tror är ännu ett barnhemsbarn- tyvärr vann Torsten.

Å:Vad är det som kommer lastat i leken "ett skepp kommer lastat?"
F:Va vilken konstig fråga!?
Å:Det är en kuggfråga
F:KORV!
Å:VA!? Hahahah
F:Är det inte, jo det ÄR KORV !
Å:Hhahahahha
F:Det är ju korv, eller nej. KORVMACKA!
Å:-här är jag halvt kvävd av skratt-
Men det är ju KORV eller nej BANANER!

Svaret var: ord

Därefter hann jag även med ett litet hysteriskt samanbrott då jag halvkvävd av skratt sa att min bror såg ut som en grekisk gud och därför var ful. Jag vet inte riktigt varför, förmodligen blir jag lite galen av fysisk ansträngning. Dessutom hann jag med lite psykologi och lite franska.

Det har varit en bra dag

*Märk väl hela loppet, efter målgången är en annan sak.

Kommentarer
Postat av: Frida

DET ÄR KORVMACKA !!!!

2008-02-18 @ 10:27:09
URL: http://fridakaellberg.blogg.se
Postat av: mollyyygrrrl

när kommer iflmen? :D hihih

2008-02-18 @ 17:25:16
URL: http://msen.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0