Halt som ålar

Dagens introlåt. Deep and Dark - scorpions



Idag är familjen Kempes bilar fast på gården. De kan inte komma någonstanns för vägen är hal som en ål och gubben som brukar sanda är sjuk. Men jag antar att värre katastrofer har inträffat.

Följande saker har jag hunnit lära mig idag

* Vad Erika heter i efternamn
* Att Greker ofta åker till Estland för att halvnakna heja fram skidåkare
* Att Patrik ska sno Järdalens mössa
* Att Svt ofta ignorerar intelligenta  frågor om vad greker gör i Estland.
* Att sparkarna på ICA är en källa till osämja
* Att jag borde bli dansös på heltid.

Tack


Kommentarer
Postat av: Gud

GJERDALEN heter han! Men GJ och E. Förstår du la, lilla ignoranta syster. Och sparkarna... ack vilken osämja.

2008-02-09 @ 18:52:34
URL: http://ameow.blogg.se
Postat av: Patrik

Va är de för ohygliga felstavningar du håller på med? Kvinna! nu hatar jag dig lite mer igen

2008-02-09 @ 22:13:21
Postat av: Åsa

HerreJesus Jag har aldrig sätt på maken till oförskämdhet! Jag stavar väl som jag vill!

2008-02-10 @ 20:05:48
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0