Bio

Jag blir lite rädd för mig själv för vet ni vad jag har gjort i stället för att plugga ? Jo jag har skrivt en saga, visserligen på engelska men i alla fall. Vad är det för fel på mig?

Igår var jag, männen med smeknamnen*, Lina och Carro på bio. Tyvärr var filmen väldigt orealstisk, väldigt amerika älskande och totalt värdelös. National treasure se den inte. Men det var skoj ändå.

Det finns ju så mycket man kan roa sig med på stan om man är under 18. Verkligen. Man kan tillexempel sätta sig i en bil be chauffören köra 50 meter, kliva ur bilen. Se en medpasagerare glöma sin väska i bilen, se honom springa efter bilen, kancka som en galning på rutan, se bilen köra i väg ändå, se medpassageraren rusa efter den, öppna dörren när bilen stannar för rött ljus och slutligen få tag i väskan. Allt detta för att upptäcka att Mc Donalds är stängt.

Tack för det

*Jag vet inte riktigt vad det beror på men pojkarna verkar ogilla sina riktiga namn stark ;)

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0