Vad hände med onsdagen då?

Idag efter skolan for jag in till Subway för att käka. Aslycklig över att det var onsdag beställde jag en dagens. (Kalkonbröst och skinka) . Dock uppförde sig personalen lite konstigt, tillxempel vägrade de göra i ordning min macka, istället höll de på att tjafsa med alla andras.
           Nå, jag hade inte bråttom så jag stod där i min ensamhet och väntade tills någon frågar vad jag vill ha för någonting på min Italian BMT. "Va, nej,nej" säger jag "jag ska ju ha en dagens" jag vinkar mot den som står bakom mig i kön, det måste ju vara hennes macka"Ja?" svarar han och suckar "Vill du ha allt på den?"  Eftersom den inte är min säger jag ingenting. Jag tittar på honom och han tittar på mig. Det går upp för mig att det är torsdag. "Jahajaja den ja" försöker jag släta över "Den vill jag ju ha sallad, oliver och lök på, eh tack så mycket"

Vad hände med onsdagen då? :'(


Kommentarer
Postat av: SANDRA

på onsdagen var vi alldeles för exalterad av tanken på att tomas kanske har en bror! vi levde liksom som på moln, i himmelen :)

2008-12-04 @ 21:52:15
URL: http://mcsandra.bilddagboken.se
Postat av: Åsa

Just ja :) Så mysigt för oss :) :) Men vi frågade ju aldrig :'(

2008-12-04 @ 22:40:59
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0