Ulaanbaatar

Just nu snöar det och är -10 grader i UlaanBaatar


Nu vet du :)

Kommentarer
Postat av: victor

Vissa saker som förknippas med åldrande som tex högt blodtryck har mer att göra med livsstil än med själva åldrandet.

Nu vet du det.

Fortsätt gärna läsa min blogg:)

2008-12-01 @ 22:03:52
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: victor

Vissa saker som förknippas med åldrande som tex högt blodtryck har mer att göra med livsstil än med själva åldrandet.

Nu vet du det.

Fortsätt gärna läsa min blogg:)

2008-12-01 @ 22:03:53
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Mer...

Nej det förstås, men det gör inte så mycket att du inte kan det. Jag har det ganska bra ändå :)



Ja nu när du vet så kanske jag måste döda dig. Eller du vet ju bara att jag är superultramäster spion och inte vem jag är så än så går du ju säker. jo som spion så måste man ju ha lös av både det ena och det andra nära till hands för att snabbt kunna byta identitet. hår, skägg, naglar, tänder osv osv.



Du har massor att gå på egentligen men om du tror att du ska få ledtrådar serverade till du är helt säker och utan att gissa alls så gissar du fel :)

Hur ofta vi träffas är ju väldigt relativt... jag skulle kanske säga inte tillräckligt ofta men inte helt sällan ändå. :P

2008-12-01 @ 23:51:08
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

VAR DET DU DIN JÄVLA.............HORA! :'(

2008-12-02 @ 11:56:15
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Åsa

Härligt för dig du :)



Jag tycker att det är mycket vettigt av dig att inse att du inte behöver döda mig. Skulla ha tyckt att det var högst obehagligt om du gjorde det. Fast jag hade ju haft Oskar till försvar åtminstone. Han har tränat kickboxning han, så passa dig!



Jag tycker att du försätter oss i en omöjlig situation nu. V blir liksom fast i ett dödläge. Saken är nämligen den att den enda du borde kunna vara är helt omöjligt att du är. För det vore så orimligt att det inte är ett dugg rimmligt - if you see what I mean.



Summan av kardemumman blir då att du förmodligen är en annan persons andra jag och därför inte ens existerar. Bara en sån sak ;)

2008-12-03 @ 19:10:56
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0