Mongoliet

Snöfall och 16 minusgrader i Mongoliet idag :')


Kommentarer
Postat av: Mer...

Vad är det med detta stora intresse i Mongoliets väder? Inte helt förvånad men ändå :)



2008-12-20 @ 14:18:18
Postat av: Åsa

Nejmen hej på dig du :)



Vem finner inte väderförhållandena i Mongoliet intressanta menar du? :O

2008-12-20 @ 23:34:45
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Mer...

Kan ligga nånting i det kanske :) borde ju faktiskt vara med som en del av den annars så eminenta väderleksrapporten på tv4.



Kanske ska önska sig just detta i julklapp av den kända skäggiga och rödklädda farbror som brukar smyga omkring lite överallt i denna vita årstid. Fast då måste man ju ha varit snäll förstås... så omständigt det där... snäll 364 dagar bara för att få önska sig nått som man ändå inte får... Om jag skriver fred på jorden varenda år så kan man ju tycka att nått år borde man få det... :)

2008-12-20 @ 23:46:32
Postat av: Åsa

Det tycker jag verkligen att det borde vara!



Präktigt att önska sig fred på jorden ändå, tror faktiskt tomten är dålig på icke materiella saker. Han är dålig på att hålla koll på människors godhet också förtås, jag har fått julklappar varje jul. Och jag menar, nog för att jag inte är ondskans tjänare och djävulens avkomma. Men det vore lögn att hävda att jag allid är snäll.



PS. Det är i detta nu -31 grader i Mongoliet DS.

2008-12-20 @ 23:58:02
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0