Laxpojken och jag

Gissa vem som istället för att kliva upp när klockan ringde somnade om för att drömma mardrömmar om att hon var tillsammans med en kille som egentligen var en lax? Jag kan också avslöja att sagda person missade bussen i morse.

Vi levde i en vattenvärld där vi simmade omkring på gatorna, vi var mycket lyckliga enda tills dess att han erkände för mig att han inte var någon pojke utan en lax som kunde anta olika skepnader. Då kände jag att det var dags att avsluta förhållandet.






Kommentarer
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

det är väldigt bra! jag käkade upp ditt ex idag på maten

2008-12-16 @ 12:33:08
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0