God natt då Viktorias Underlater. tack för kaffet :)

Ojojoj nu är jag vansinnigt trött.

Har varit i stan sedan 6 i morse, lussande med kören stod på schemat. Många föreställningar och bor man i Söråker så är det inte lätt att ta sig hem i mellan. Blev en hel del fikande. Hann med tre olika kaféer. Baristas chili choklad vann stort :) Lite trist att gå omkring ensam kanske men men fick ju träffa tjejerna då och då. Ingen svimmade och allt gick bra.


Fast sista tåget* blev försenat så jag missade min buss och fick fara hem till Viktoria. Hälsade på hennes uderlater (heter det så?:O) och fick pepparkakor och julmust, fick se en massa julklappar också.. och ett ostädat rum :) Sen fick de mitt i all sin godhet för sig att skjutsa hem mig :) Så nu är jag hemma. :) Och nu ska jag hoppa i säng.

Men först vill jag säga godnatt till Underlaterna, jag gillade dom

Adjö då, jag tar förresten inget som helst ansvar för att det här inlägget har något som helst relevant innehåll. Jag är trött.


* Luciatåget, inte tuffe tuffe tåget


Kommentarer
Postat av: Larsie

UNDULATER ;(

2008-12-13 @ 16:31:20
Postat av: Åsa

Hahah okej :) Det är inte lätt när det är svårt vettu :)

2008-12-13 @ 21:45:28
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: SANDRA

jag åkte tuffe tuffe tåg idag :D och i fredags!

2008-12-14 @ 22:20:48
URL: http://mcsandra.bilddagboken.se
Postat av: Åsa

Häftig du är ! :D:D

2008-12-15 @ 18:47:31
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0