Fullständigt galen

Jag är fullständigt galen, lika så min syster. Och som för att bevisa detta åkte vi igår spark på motorvägen  (- pröva inte det här hemma).  Så alla ni som befann er på motorvägen mellan Torsboda och Härnösand, det var inte två mentalsjuka rymlingar ni höll på att köra ihjäl. Det var jag och min syster.

Halv 11 lämnade vi Söråker, 3,5 timmar senare var vi framme hos Jennie, tack för fikat <3,


Nå idag är det dan före doppare dan. Fint


Försökte gå tillbaka till mina rötter förut. Kom på att jag är 17, hur långt kan man gå tillbaka då liksom ? Gick tillbaka till DIOs rötter istället och lyssnade på Elf  :')



Kommentarer
Postat av: Mer...

God Jul och gott nytt år tänkte jag passa på att slänga åt dig...bara sådär :)

2008-12-24 @ 22:41:13
Postat av: Åsa

God jul själv du :)

2008-12-25 @ 13:22:09
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0