Särpatrik BK 4 life !!!

Ojoj snacka om händelserik helg. (- Vad är det som händer? -Det är inget som händer det är bara mina händer)

Mor och far har åkt till Paris, varför vet jag inte, men det är ett faktum att de faktiskt har det. Så vi passade på att bjuda hem en massa folk, Emil utanför lådan och Särpatrik, var bara några av gästerna. Sen lagade vi en hälig gourmé middag tillsammans, för att sedan ge oss ut på fotbollsplanen där Särpatrik BK vann stort. Efter detta fortsatte kvällen i sin oändlighet men jag ska inte tråka ut er med några fler detaljer.


Idag är det 6 dagar till premiär, och i går hade vi ljusrep. Ljusgubben klas var där och lyste upp vår tillvaro och Lars var lycklig för han fick åka sin motorcykel till repet. Jag var mindre lycklig, det var nämligen så att jag var tvungen att cykla 6 km för att komma till bussen, som i sin tur tog mig till stan vartifrån jag fick gå till teatern. 

 Det var föresten precis innan den cykelturen som jag kom fram till att det inte fanns en enda vettig anledning till att inte använda cykelhjälm. Följdaktligen använde jag cykelhjälm. En het sådan naturligtvis. Cykelhjälmen och jag gick faktiskt runt på stan i flera timmar och såg heta ut tillsammans.

Jag vill avsluta med en liten sång.


SÄÄÄÄÄRPATRIK SHALALALALA SÄÄÄÄRPARTIK SHALALALALA SÄÄÄÄÄRPARTIK SHALALALA

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0