Sandra design och lappkast i matten

Alltså det är inte mitt fel att min blogg ser ut som den gör. Det är bugginternet som har mixtrat och kommit fram till att Sandras och min blogg ska se likadana ut. Det är alltså inte rättvist att döma mig efter utseendet på min blogg. Döm däremot gärna Sandra.

Jag orkar inte omdesigna idag, det tar en väldans massa tid ska ni veta. Det är pissväder ute appropå lingonsylt. Det är inte heller rättvist. Men å andra sidan skriver jag uppsattser på universitetsnivå, så jag antar att det väger upp för en del.


"ja, du är ju en sån där mellanelev, och nationella gick ju inte så bra. Något av ett misslyckade var det ju, men jag måste ju ta med i beräkningarna att du inte har haft så många lektioner, bara en i veckan och då blir det ju så haffsigt. Ja, du hade 26 poäng på nationella och det räcker ju faktiskt till VG. Men du har jobbat på bra på lektionerna. Äsch, blir du ledsen om jag sätter ett MVG?"
"Va?"

Jag vet inte vad det är men min naturliga charm måste helt enkelt ha ett finger med i spelet. Me like Leif

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0