Så kan man också säga ja

Merde
 
Jag hann inte provspela idag och jag är trött.
I morse såg jag den snyggaste människa jag någonsin mött.
Lite patetiskt är det allt, att mycket är söt men också salt. 
Jag gör för mycket, hela tiden. Ha! jag trodde jag var vänstervriden. 

Vad är grejen med att lära sig? Jag vill egentligen mest lära ut, om mig!
 Idag lyckades jag inte-jobba hela dagen. Oeffektivt så man får ont i magen.
Där bredvid satt en annan tjej, hon trodde nog att hon känner mig.
Sen åkte jag med buss långt bort, långt bort med Berg som säger jag är smal och kort.
Naturligtvis var bussen sen, lika som min katt är len.
 Min syster gömde sig med mig, vi satt där bredvid en konstig tjej.
Jennie hittade vi också, hon sjöng med oss lit' då och då.
Sen sprang tiden bara bort, kanske hittade den en av samma sort?
Vänner måste man nog ha, tiden finner dem  nog bra.

Hon från polen sa nått smart, men det har jag glömt bort så klart.

Kommentarer
Postat av: Larsie

Ser ut som att bloggen ser lite annorlunda ut nu :O Men man kan aldrig vara riktigt säker! :P

2008-04-05 @ 04:37:41
URL: http://deletedit.com
Postat av: Larsie

Vill bara tillägga att jag tycker att jag förtjärnar nobelpriset i skarpsynhet! 8)

2008-04-05 @ 04:56:59
Postat av: Åsa

Alltså nobelpriset ska du naturligtvis ha, men bloggen ska INTE se ut så här egentligen? Det här är Sandras design! :O:O Internet fick en total Bugg :O:O ;)

2008-04-05 @ 21:17:54
URL: http://Asakempe.blogg.se
Postat av: Larsie

En buggad design säger du? Men det gör den ju unik på sitt egen sätt vilket leder till att en ny gren av bloggdesign äntligen kan träda fram i ljuset! Revolutionerande!

2008-04-06 @ 01:59:04

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0