Lugna sockerpuckar

Lungna sockerpuckar, sa jag att jag inte ville tråka ut er med detaljer? Det vill jag visst det.


Här kommer detaljer om allt förutom gårdagskvällen (Då 90 kilo Emil förövrigt försökte kittla mig till döds, Särpatrik åt leverpastejmackor, Torsten i lådan rev ost, ett parti Så kan det låta spelades, Oscar var allmänt negativ till allt, alla låg i samma säng men ändå inte, lördagsgodis serverades med mera med mera)


Just nu diskuterar Lars och jag ingenting med så många krångliga ord vi kan, Sofia och jag disskuterar vårt nya liv i Fittja, Frida och jag gråter en skvätt tillsammans över hur inte-ful jag är samtidigt som Linus och jag funderar på hur oerhört unga vi var för 19 år sedan. Tacka gudarna för msn, annars hade jag kanske tvingats göra någonting vettigt i kväll :(



Hihi

Det är kanonkula, som Linus skulle ha sagt .

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0