Kvalitets tid

Här sitter jag och försöker ha kvalitetstid med min, från Malmö just hemkomna, mamma. Det går inte alls bra, hon bara springer iväg hela tiden. Men då rusar jag efter henne och säger att hon minsan inte kan slippa ifrån vår kvalitetstid så lätt. Så det så.

För övrigt är Patrik en ondskans tjänare som brutit sig in i min blogg, trots detta hoppas jag honom all världens olycka och jag kommer att råda min syster till att dumpa honom. Tack

Idag bevittnade jag en OERHÖRT spännande biljardmatch. Det var nämligen Världsmästerskapen i biljard på skolan, finalen gick mellan Karl* och BH . Det var bäst av tre. Första matchen vann BH överlägset men i nästa tog Karl snabbt befälet. Jag satt och sov. Då plötsligt sköt Karl en boll på mig så att jag var tvungen att sträcka upp händerna i luften och skrika som en tjej. Det var inte snällt gjort, men efter det var jag åtminstone genuint intresserad av matchen. BH vann, btw, (vilket förövrigt är et töntstämplat uttryck)

*Här sitter jag och helt kallt antar att han är döpt till Karl och inte Kalle, att jag vågar det beror på att jag i likhet med Sandra är ganska cool.

Kommentarer
Postat av: KARL***

va! jag vann ju sista martchen =o fusk komentator! ;)

2008-04-12 @ 10:48:57
Postat av: Åsa

Åh herreJesus ett sådant misstag, det var det där med åttan,just ja. Förlåt mig Karl, du är världsmästare och guldmedaljen kommer snart på posten ;)

2008-04-12 @ 19:59:42
URL: http://asakempe.blogg.se
Postat av: Frida

HAHA, om han är världsmästare..... jag vann över han två gånger en dag.. HÖ! Alltså lär ju jag vara bäst..

2008-04-13 @ 16:41:39
URL: http://fridakaellberg.blogg.se
Postat av: Åsa

Då borde du tagit chansen och ställt upp i världsmästerskapen min gode vän ;)

2008-04-14 @ 15:35:29
URL: http://Asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0