En strandad val

Jag har precis spelat min tredje föreställning, det gick lika bra som himlen är blå och himlen är typ jätteblå. :) Synd att mina goda vänner (Som hade med sig en blomma till mig, all kärlek till det och dem <3) gick på den andra föreställningen vilken sög. Men men, två kvar nu. 

Idag har varit en lång dag, så lång att jag och mina väninnor kände för att lätta upp stämmingen genom att ta en tripp till det förbjudna landet el. Väl där upptäckte vi vilken förfärlig plats det är. De använder regelbundet tortyr, för att pressa vad de kallar spioner på information! En stackars GB-glassgubbe hade de lämnat upp-och-ner! Upprörande! Vi vände på honom. Skrev ett hemligt meddelande till alla elare på tavlan och lämnade detta karga förbjudna landskap. 

 På naturkunskapen försvann läraren Tomas spårlöst. Jag skrev då en sång till honom på tavlan:

Tomas kom hem, för vi längtar efter dig
kom innan sommaren är slut lilla tomas.


Jag tror faktiskt att han uppskattade den :)

Sen vandrade Sandra och jag hem, Karl och farbror Tim vandrade med oss. Sandra hade en dödstung väska som hon tvingade Karl att bära och livet fortsatte som vanligt.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0