Elaka flicka

Jag tänker aldrig dreggla i din säng.


Vart får jag allt i från? Finns det egenligen någon så bra som jag? Nåja, vi har de där valrossarna, men de är få.


TEATER PREMIÄR om en vecka, ni ska befinna er på konserteatern den 26! :)

Förut idag var jag ute och lekte med mina pseudotvillingar, det var mysigt och soligt. Torsten har så mycket överskottsenergi nu när det är träningsuppehåll. Galen är vad han är.


Förövrigt är det enda vettiga man kan göra under skoltimmarna att gå runt skolan och hoppas på att någonting händer. Ibland hittar man stegar som någon ställt där för att man ska klättra upp på dem. och ibland sjunker man ner i jättestora lerhål.



Förövrigt så anser jag att kartago borde förstöras


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0