Allsång med Tomas

Hej, jag kanske kan uppfattas som socialt missanpassad. Men det är bara för att jag 'är sån. Ursäkta.


(Emil försökte krama mig och Torsten, problemet är bara att han har blandat ihop kramas och kvävas.) Och med de orden vill jag inleda dagens inlägg. Idag var jag så trött så trött så att jag bara ville sjunka igenom jorden istället för att ha dubbeltimme i Naturkunskap B 14-16.

Flera gånger bad jag vår lärare den gode Tomas att vi väl kunde ha sångstund istället. Jag tog mig till och med friheten att skriva Allsång med Tomas på whiteboarden. Men icke. Helt kallt suddade sadisten Tomas ut mina vackra ord och tog istället fram en organdocka, vi skulle prata om Matspjälkningen behöver jag berätta om hur otroligt inspirerande det ämnet är?

På rasten tog jag hjärtat ur organdockan (som förresten var skelettet Benjamen med kött på) och sprang iväg med det till Elkiosken. "Mitt hjärta bankar för dig Oscar" Sjöng jag ut när jag hittade pojken Stenvall på samma plats. Han besvarade inte kärleken och jag var tvungen att gå tillbaka till Tomas. Inte heller denna lektion bjöd på allsång :(

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0