Torsdag fortfarnade

Vet ni vad jag egentligen borde göra istället för att sitta här och publisera onödiga blogginlägg? Jag bode gå ut och fånga dagen! Ja det borde jag verkligen göra, fast ni vill kanske höra om min dag först?
Klart att ni vill.

Fritjof Anderson* kände att hon tvunget ville ringa och väcka mig fast att jag hade sovmorgon, den lilla bitchen.
Fick i alla fall skjuts till skolan av den allsmäktige karbon-vetaren Lars1* sen fick vi vänta och vänta. Men tillsist stod det klart att vår käre naturkunskapslärare tillika karbonovetare inte behagade komma. Alla gick. Tja nästan alla. Sandra kom nämligen med det förtjusande förslaget att vi skulle stå och glo in i väggen i en timme istället för att käka. Naturligtvis höll jag med henne. Och där stod vi, när naturkunskapsläraren ändå dyker upp. Han inser, efter viss övertalning, att det inte går att ha någon lektion när nästan alla redan gått. Det känns lite jobbigt med tanke på att den lektionen skulle ha varit dagens enda lektion, vilket indirekt betyder att jag egentligen var ledig. Men varför klaga? VAD ÄR VÄL LITE UTEBLIVEN MORGONSÖMN!?

*Nej så heter hon inte ju :O




*1Han talade om för mig att Karbon
är Kol. Och då vill jag gärna veta varför det i klassrum 4 finns en soptunna på vilken det står, kasta inte gummisnoddar, Gem, plast eller karbon här. Jag menar hur ofta går man omkring med kol i fickan? Jag är verkligen fruktansvärt nyfiken nu..

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha!

2007-09-14 @ 17:00:19
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0