The day of nothingness

Goder afton världen

Jag borde egentligen inte sitta här, jag bode göra någonting vettigt. Men jag antar att det redan är försent nu.
Om jag lyssnar riktigt noga så kan jag höra systersöt diskutera matte med pappa. De är alldeles lyriska. Sen hon bytte till natur är hon nog pappas favoritflicka ;)

På svenska lektionerna är jag Kempes syster, suck. (Det är ju bara en femtiopoängskurs, att lära sig namn är högst onödigt)


I går började kören igen och på vägen dit såg jag en jättecool tjej med rosahår. Wow tänkte jag oc så började jag fundera på vart hon var på väg, eftersom hon går mot körlokalen. Så vänder hon sig om och vinkar det visar sig vara Jenifer :D Hon är numera rosahårig ;) 

Den första riktiga skolveckan har snart gått, Marias och mitt träningsprogram har inte kunnat genomföras då jag lider av förkylning för tillfället, kanske ska det återupptas i morgon.. Jag har lyckats mygla till mig både Tyska och franska :) Yeey me!

Det var för tillfället allt.

Adjö. 
 


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0