Strandsatt i Fagervik

Dagens introlåt Nemo : Nightwish
Jag är strandsatt i Fagervik jag, eftersom Inga bussar går till Söråker som ordspråket säger. Därför ska jag berätta om min gårdag.


Kenneths 50 års fest var precis så bra som en 50års fest kan vara. Det blev mycket dans, det vill jag lova. Jag är riktigt 'skillad'* på att dansa det vill jag lova. 
Jag vill också lova att jag helt säkert  kommer att synas i let's dance i framtiden. 

Sanna och jag lär vinna vilken danstävling som helst med våra snurrar,
Linus lär också vinna med sin något speciella stil ;)  och då ska vi
inte ens tala om oshyveln, cykelpumpen, m.m.


Och så här är det ju att i vissa fall kan man under en 50års fest känna ett stark behov 
av att springa några varv runt huset. Och då gör man helt enkelt det. (även om det är
så mörkt att man inte ser  vart man kliver och även om man måste vända efter halva vägen)

Det fanns även en liten spåflicka på festen, jag spåddes en lysande framtid. Jag kommer
nämligen att vinna idol jag, jovisst! Och inte med vilken låt som helst utan med "Du käre lille snickebo"
från Emil i lönneberga. Att vinna med den låten, det är inte dåligt det !

Linus framtid verkade dock inte lika ljus, han ska bli fyllo han tydligen
och gifta sig med Frida (som kommer att byta namn till fylleLina)
de kommer även att få ett barn som heter Fylllis.

Sofia därimot har en alldeles speciell framtid hon, hon ska bli
tomaten i Felix ketchup reklamerna.

Barn, de är roliga de.

Haha, jag har dansat med Emil till "Långa bollar på Bengt" slå det ni!


*duktig alltså

Kommentarer
Postat av: Moster

Vem är Kenneth?

2007-09-23 @ 20:35:53
Postat av: Egoina

ja, barn är verkligen roliga :)

2007-09-24 @ 17:09:01
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0