Skadad Åsa underrättar världen om sin livsuppgift

Dagens introlåt All the clowns - Edguy

Jag skadade mig idag alltså, aj vad jag gjorde illa knät. Hela den olyckan tänker jag skylla på Sandra. Hon var tvungen att bära mig till samhällen för mitt onda knä. Tills hon föll ihop av trötthet vill säga, men hon får skylla sig själv som tvunget kulle putta in mig i den där järngrejen :O Jaja, när du varit min slav i 85 dagar Sandra, då ska jag förlåt dig ...

Idag kom jag på varför jag egentligen läser franska, det är ju naturligtvis därför att jag är ämnat att leda melodifestivalen någon gång i mitt liv. Och då måste jag underlätta för de stackars fransmännen som vägrar lära sig engelska genom att ta det hela på franska för dem. Min livsuppgift är klar! . Puh det känns skönt, nu finns inga tvivel. Undrar bara vilken utbildning som passar bäst för en blivande melodifestivalvärd?  

Kommentarer
Postat av: sändry

HIHIHIHI JAG ÄLSKAR ATT GÖRA DIG ILLA :D

2007-09-10 @ 21:20:02
URL: http://sandrabe.wordpress.com

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0