Senaste nytt i msn världen

Jag lånade Marias msn igår, där fick jag hemsk information må ni tro !

Plötsligt får jag den något ovanliga frågan;
-Martin- säger:
vad ha hon äte då?
Modin säger:
Vad hon har ätit ?
-Martin- säger:
jag vet ju inte
Modin säger:
Vilken konstig fråga
Modin säger:
hon har ätit ballerina kex t.ex.
-Martin- säger:
Ånej, då är det som jag trodde. Dom är onda!!
-Martin- säger:
direkt från djävulens kök
-Martin- säger:
a.k.a göteborgskex
Modin säger:
jag vet, jag försökte stoppa henne men det var omöjligt Sen tvingade hon mig att äta med !! :O
-Martin- säger:
hon försöker att få dig att oxå dyrka satan själv
Modin säger:
Jag ska försöka att vara stark, men ibland är det sååå svårt !
-Martin- säger:
jo hon hjärntvättar ju alla sina valda offer
Modin säger:
Herregud ! Vad ska jag göra för att slippa undan ?
-Martin- säger:
hitta en exorcist!
Modin säger:
Bra idé !
Modin säger:
..Eum, du råkar händelsevis inte känna någon sådn ?
-Martin- säger:
kolla eniro.se
-Martin- säger:
eller ring 118 118
Modin säger:
Du är full av bra idéer du !
-Martin- säger:
ja jag vet
-Martin- säger:
har ju funderat på vad man ska göra åt marias maktbegär
Modin säger:
Ja, du har ju haft tid du
-Martin- säger:
jo har ju varit inlåst i marias fångenskap
Modin säger:
Kom du loss med hjälp av en exorsist ?
-Martin- säger:
Nej, hon gjorde ett litet litet misstag som jag lyckades utnyttja
Modin säger:
Vad!?
-Martin- säger:
å nu är hon efter mig för att ingen ska få reda på hur jag lyckades skaffa frihet
Modin säger:
Du måste berätta!
-Martin- säger:
jag och de andra fångarna smidde en plan om hur vi skulle rymma.
Modin säger:
Och ?
-Martin- säger:
vår plan misslyckades
-Martin- säger:
över hälften av oss stupade,
Modin säger:
Herregud ! Vad brutalt, hur kom hon på er ?
-Martin- säger:
hon hittade ritningarna bakom toaletten!
-Martin- säger:
hon såg att vi gömde de genom att filma oss /
Modin säger:
Detta är värre än vad jag trodde
Modin säger:
Men jag måste gå nu jag, jag tror att Maria börjar misstänka något
Modin säger:
Tack för all hjälp!

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0