Rita, gissa, spring!

Tre oskyldiga barn satt på en bänk på rasten mellan två lektioner, barnen lekte. En av dem ritade på en annans rygg med sina nycklar och så skulle hon gissa. Rita, gissa, spring! Hette leken. Det barnet som var det allra mest lättkontrollerat var den som gissade. När hon inte kunde blev hon tvungen att springa runt skåpen, och det roligaste med den flickan, som förresten hette Sandra, var att hon verkligen sprang när de andra två sa åt henne. Det gjorde rasten så väldigt mycket roligare.

Vår Naturkunskapslärare verkar inte så säker på sig själv, idag satt jag väldigt länge och funderade på vad Karbon egentligenvar för något, och när jag äntligen kom mig för att fråga så visste han inte. Inte helt säkert i alla fall. Vad lämnar det då mig?  Ingenting, tomhet. Suck, hur ska jag kunna överleva när lärarna inte vet ALLT? Det är faktiskt meningen att de ska göra det. Jag minns i ettan då visste min fröken allt minsan! Så ska det vara !


Kommentarer
Postat av: Larsie

Nämen nämen? Det kan ju JAG :D Lars den allvetande och evigt mäktige karbon-vetaren :D

2007-09-12 @ 00:33:41
URL: http://larshansson.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0