Fredag kära värld

Don't stop beeing crazy - Helloween Dagens Introlåt

God dag världen.

Idag är det fredag - härliga värld - fredagar betyder för mig omänskligt tidigt uppvaknande, dubbeltimme i historia, lunch och dubbeltimme i geometri*. Jag är rädd att jag fick ett litet sammanbrott på Geografin, därför kände jag mig oerhört tvungen att fråga läraren  om vi inte kunde leka lekar, typ simon says. Jag tror inte att han svarade...
Sen kom Sandra och jag på att man egentligen borde sjunga "Tack å adjö för idag" sången, ni vet den här som man sjöng i 1-3:an när dagen var slut. "Nu är det slut för idag -klapp klapp - tack och adjö för idag -klapp, klapp- tänk så mycket vi gjort, tänk vad dagen gick fort, men nu är det slut för idag. HEJ DÅ"  Det är en fin sång det.
Idag är det en duktiga-Åsa-dag förstår ni, för snart ska jag träna. Måste förberde mig inför det rent psykologiskt nu.
Adjö

*bör läsas som Geografi





Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0