Folk vill alltid veta en massa om mig...

Folk vill alltid veta en massa om mig - det är till och med så att folk kommer fram till mig på stan och frågar om jag inte kan berättaen massa om mig själv för dem- därför publicerar jag då och då, lär-känna-mig quiz.


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
tre

Vilken svordom använder du mest?
Fan


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:30, eller 07:30 beror helt på vilken dag det är. Men egentligen spelar det ingen roll om klockan är ställd eller inte, den är nämligen trasig, såtillvida att den vägrar ringa fast den borde :O


Hur många resväskor äger du?

Resväskor? Det beroe på hur man definerar en resväska :O Men jag tror inte att jag äger någon . .


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?

Vara med på den ;)


Vilken var den senaste filmen du såg?

Fantomen på operan

Har någon av dina vänner barn?

Nej.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Oj oj jag som inte ens spelar på lotto, vilken skräll det skulle bli om jag vann! Jag skulle nog resa..


Har någon någonsin kallat dig lat?

Jag, LAT? Vilken helt befängd tanke ! :O


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

hmm, 11 days tror jag..

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Helt vanlig mjölk


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Hmlighet, låt mig se.. Oskar har berättat att han vet en hemlighet om min bror men han ville inte berätta, kan jag få ett halvt poäng ?


Använder du huvtröjor?

Jadå


Kan du vissla?

Världsbäst!


Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nej, men Sandra och jag planerade en idag, jag mins inte riktigt varför dock ..


Vem var den senaste som ringde dig?

eeh, hmm haha vad opopulär jag är egentligen, Jag ringde Fritjof nyss, det bör få gillas ;)


Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

Ja, förmodligen, människor har en tendens att göra så.


Tittade du på tecknat när du var liten?

När jag var liten? jag har inte slutat !


Hur många syskon har du?

4


Äger du några band-t-shirts?
Snart

När flög du senast?

Jag har ALDRIG flugit :O Oerfarna mig!


Hur många stolar står runt ditt köksbord?

Oj massor, typ 9? Nej föresten bara, hindrar inte att det brukar vara nio ätandes alltsomoftas


Läser du för skojs skull?

Ja !


Pratar du några andra språk?

Engelska, Tyska och  Franska (hjälpligt iaf)


Diskar du din egen disk?

Diskmaskinen är en fantastisk uppfinning!


Har du gråtit offentligt?

Både ja och nej

Har du en stationär dator eller en laptop?
Bärbar och stationär.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej inte alls, bara de saker jag verkligen vill lära mig.


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

I öronen (percingar alltså, det finns väl ingen med Tatueringar i öronen !? :O)


Kan du kasta macka?

JA, jag råkar var världsmästare


Har du en blogg?

Verkligen inte!


Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Ja du, jag vet inte riktigt det var såå länge sedan jag gick i gymnasiet !


Gillar du din boendesituation?
Jag älskar den, skulle önska mig ett mindre antal stökiga ungar under samma tak bara

Vilken är din favoritfrukt?

hmm, hmmm, hmmm, det måste vara persika


Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
17

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Bara när folk envisas med att säga HON när det ska vara HENNE! Jag blir galen av det !


Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

Hm? Jag arg? Vilken befängd tanke, det är bara ickefungerande datorer som gör mig arg!


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Jag vet inte, de vet minsan varför min syster heter Inga, men jag är inte bitter! (Mitt mellan namn är dock från Farmor) 
Gillar du senap?
Nej, det är vidrigt

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej  jag skulle dö av skräck.


Sover du på sida, mage eller rygg?

Jag skulle kunna svara på den frågan, men det vill jag inte

Tycker du om att krama folk?
Det var väl en konstig fråga 'krama folk' , det beror naturligtvis på vem? Inte bara folk, nej NEJ jag tycker inte om att krama Folk.


Äger du en digitalkamera?
Jadå :)


 

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jag avskyr star wars, det är verkligen världens mest överskattade filmer


Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Jag gråter vad helst jag läser, jag blir helt sjukt känslig av att läsa.

Tycker du att du är attraktiv?
Ja jävlar!



Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Där satt ännu ett halvdussin vakter och åt och drack vid ett

Vad har du på dig?
Jeans och tjockmyströja

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Don't stop beeing Crazy - Helloween


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0