Det är verkligen inte jag

Vissa rykten har cirkulerat, rykten som bestämt säger att det är jag som är i tidiningen.. Detta stämmer naturligtvis inte. Skulle det vara jag så skulle det vara en vacker bild, eller hur ? Jagmenar mitt namn har helt klart blivit förväxlat ! Jag gör mig alltid perfekt på bilder. Dessutom var det inte jag som var med i tidningen ens (Glöm bort vad som antytts i tidigare inlägg!) någon måste ha använt sig av mitt namn. Vilken skandal! Men vad ska man göra ?  Man får helt enkelt leva med att varenda människa komenterar att de sett en i tidningen.

Som att dessa ryten om att St:s inslag  fem röster" skulle innehålla min röst inte skulle vara nog möttes jag av en galen chock  i morse. "Åsa du är med i tidningen idag igen"  VAFALLS!? Naturligtvis anklagade jag den lilla flickan för lurendrejeri men sån tur hade jag inte ! Nej, nej, det visar sig att de istället för det brukliga dagens kändisnamnsdag valde de att sätta in den underbara bilden på mig* igen. Betyder det att jag är en kändis? Eller betyder det bara att det inte finns någon kändis som heter Åsa? Jag tror på det första jag för när allt kommer omkring så är jag faktiskt en fruktansvärt fulländad person! Åsa kempe, Söråker. Ja det klingar väl rätt bra det antar jag..

Jag undrar om man kan stämma tidningar för att förlöjliga stackars blondiner ?

*nej nej inte MEJ den där tjejen som snott min identitet naturligtvis


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0