Tack och förlåt inlägget

Igår kom vi fram till något under lunchrasten, nämlisch att jag borde blogga oftare. Det var Jenny- (må alla himlens änglar sjunga för henne i evighet, även om detta skulle kunna vara irriterande i lääängden* )-  som sa så. Det gjordegenast Jenny till en bra människa. Därför ska vi inleda det här inlägget med att tacka Jenny - (må alla himlens änglar sjunga för henne i evighet, även om detta skulle kunna vara irriterande i lääängden* ) för att hon läser min blogg. Tack Jenny (må alla himlens änglar sjunga för henne i evighet, även om detta skulle kunna vara irriterande i lääängden*. )

Jag vill också inleda det här inlägget med att be om ursäkt. Förlåt mig Martin, för att jag icke nämde att det faktiskt var du som indirekt - genom att påverka mig, så att jag kunde påverka min syster så att hon kunde påverka naturettorna - är den som ska få äran för att alla naturettor idag spelar Vetgirig. Förlåt mig Martin.

Men oj oj oj nu blev ju inledningen så lång att den tog upp all plats, attans! Adjö nu

*tänk er en mässande röst.


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0